Kindle Fire

Pierwszy tablet multimedialny Amazonu, Kindle Fire, kosztuje w USA 199 dolarów i cena ta jest jego ważnym atutem. Dysponuje on 7-calowym wyświetlaczem LCD oraz zmodyfikowaną wersją systemu Android przygotowaną przez jego producenta. W czwartym kwartale sprzedano go w liczbie 4,7 mln sztuk, co stanowiło 16,8 proc. rynku.

Kindle Fire jest prawdziwym hitem i pierwszym tabletem, który poważnie rywalizuje z iPadem. Dlaczego więc nie jest sprzedawany globalnie, a jedynie w USA? Paradoksalnie, wynika to z tego, co stanowi jego mocną stroną. Główny plus urządzenia to dostęp do ogromnej ilości treści cyfrowych z serwisów Amazon i nie tylko.

Dlaczego jest to problemem? Sklep z aplikacjami Amazonu nie jest dostępny poza USA, a Kindle Fire nie oferuje również sklepu Google Play) (dawniej Android Market). Podobnie jest z wypożyczalnią filmów i innych treści, które zresztą nie są przetłumaczone na inne języki. Tablet daje dostęp do serwisów Hulu Plus, Netflix, Pandora i Amazon Prime, ale tylko w USA.

Amazon musiałby najpierw odpowiednio wzbogacić swoją ofertę lub podpisać umowy z dostawcami treści cyfrowych z różnych krajów na całym świecie. Możliwe również, że chmura obliczeniowa Amazonu nie jest obecnie przygotowana na miliony nowych klientów z całego świata. W Polsce lepiej więc wybrać inny tablet, bo Kindle Fire nie jest przystosowany do naszych realiów.

Article source: http://www.pcworld.pl/news/381565/Kindle.Fire.dlaczego.Amazon.nie.sprzedaje.go.na.calym.wiecie.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *