Euro 2016: Polsat zwraca pieniądze klientom Ipli

Osoby, które miały problem z transmisjami meczów w Ipli mogą m.in. liczyć na zwrot pieniędzy za wykupiony pakiet.

<!– –>

Rzeczniczka Cyfrowego Polsatu Olga Zomer poinformowała, że skargi wpływające od niezadowolonych klientów Ipli, którzy wykupili dostęp do transmisji meczów Euro 2016 są rozpatrywane „na bieżąca”, zaś jednym ze sposobów załatwienia roszczeń jest zwrot pieniędzy (całej opłaty za pakiet) lub zaoferowanie 30 dni korzystania za darmo z Ipla Sport. Niestety na pytanie o liczbę zgłaszanych skarg Pani Zomer nie chciała odpowiedzieć.

Tragiczna jakość w Ipli

Od początku Euro 2016 część klientów Ipli skarżyła się na tragiczną jakość płatnych transmisji meczów (pakiet kosztował 99 zł). Obraz zacinał się bowiem często, co praktycznie uniemożliwiało oglądanie zmagań piłkarzy.

Zobacz również:

Zdenerwowani klienci Ipli podkreślali także, że serwis nie reagował odpowiednio na zgłaszane skarki. Doszło w końcu do tego, że na Facebooku powstała strona Zbiorowy pozew przeciw Ipla.pl i sprawą zainteresował się UOKiK. To właśnie on zasugerował Polsatowi „co najmniej zwrócenie opłat poniesionych przez klientów”.

Nieprawne blokowanie kanałów?

Na koniec warto przypomnieć, że problemy z Iplą to nie jedyne zmartwienie Polsatu. Został on bowiem wzięty na celownik przez KRRiT i UOKiK po tym jak zablokował dostęp do niemieckojęzycznych kanałów pozwalających na darmowe oglądanie transmisji z Euro 2016.

Article source: http://www.pcworld.pl/news/405735/Euro.2016.Polsat.zwraca.pieni.dze.klientom.Ipli.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *